Keivan Shalileh

Keivan Shalileh

لباس کار و لباس فرم بن بیگی | Ben Beygi

بن بیگی,  خانواده ای بزرگ و صاحب امتیاز برند بندوز( طراحی و تولید لباس فرم اداری و انواع لباس کار )است.اجازه بدهید در این مقاله در ارتباط با فرایند تولید و همچنین خرید لباس کار مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.  کیفیت در کنار قیمت, دو فاکتور حائز اهمیت در انتخاب لباس کار برای مشاغل مختلف است. ما در بن بیگی امکانات و توانمندی‌هایی داریم که به ما کمک می‌کند تا در بحث تولید,فروش و خرید اینترنتی لباس کار در بازار کشور تعیین کننده باشیم.در تولید لباس کار,  ما در فروشگاه اینترنتی بن بیگی به منظور اطمینان از رعایت کیفیت مناسب محصولات تولیدی, بعد از سال‌ها تجربه و فعالیت در تولید انواع لباس کار از جمله لباس کار مهندسی , لباس آشپزی و لباس کار قنادی , انواع لباس بیمارستانی و روپوش, به استانداردهایی در تولید لباس کار رسیدیم که کیفیت محصولات تولیدی برند بن بیگی را از سایرین متمایز می‌کند.

لباس کار مناسب دارای چه ویژگی هایی است ؟

انتخاب یک لباس کار مناسب تا حدود بسیار زیادی بستگی به فعالیت, شرایط آب و هوایی و همچنین میزان اهمیت ایمنی و حفاظتی دارد که قرار است انجام پذیرد. به عنوان مثال اگر فعالیت شما شامل کار با دستگاه هایی می‌شود که مبادله حرارتی بالایی است, بنابراین بهترین انتخاب, لباس کار از نوع سرهمی است که در جنس پارچه آن نسبت پنبه به پلی استر بیشتر باشد. معمولا در حالت کلی نسبت پنبه به پلی استر در لباس کار ۷۰ به سی در نظر گرفته می‌شود, ولی در حالت‌های خاص مانند فعالیت در مکان هایی با مبادله حرارتی بالا بهتر است این درصد بیشتر باشد. به عنوان مثالی دیگری در این زمینه؛ لباس کار مناسب برای شرایطی که با مواد و یا دستگاه‌های مخاطره آمیز سر و کار نداریم و در عین حال هم دمای محیط بالا است( مثلا در فصول گرم سال و یا کار در نقاط گرمسیری) میتوان از انواع لباس کار دو بنده استفاده کرد. در کنار این موضوع مهمترین نکاتی که میبایست در خرید یک لباس کار مناسب مد نظر قرار داد عبارت است از :

  • لباس کار میبایست کاملا اندازه (اصطلاحاً فیت) باشد. لباس کارهایی که اندازه مناسب ندارند میتوانند به شدت مخاطره آمیز باشند.
  • هیچ نوع اتصالات و یا آویز اضافه‌ای نباید روی لباس کار وجود داشته باشد.
  • به این دلیل که معمولا لباس کارها به گونه‌ای هستند که به صورت مرتب و مداوم شسته می‌شوند, دوخت لباس کار باید به گونه‌ای انجام شده باشد که کاملا مقاوم باشد.
  • اگر برای انجام وظایف شغلی, در شرایطی لازم می‌باشد که آستین‌هایتان را بالا بزنید, بنابراین باید لباس کاری با آستین‌های کوتاه انتخاب نمایید.
  • هرگز با لباس کاری که تکه‌ای از آن پاره شده و آویزان است مشغول کار نشوید, مخصوصاً اگرسر و کارتان با ماشین آلات مکانیکی و مخاطره آفرین است, احتمال بروز حادثه ناشی از گیر کردن تکه‌ای از لباس در دستگاه وجود دارد.
  • اگر شرایط محیط کاری شما به گونه‌ای است که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارید, لازم است قبل از اقدام به خرید لباس کار, مشخصات مورد نیاز به منظور حفاظت در مقابل مواد شیمیایی را به تولید کننده لباس کار اعلام کنید تا توسط تولید کننده در نظر گرفته شود

مرکز فروش لباس کار در تهران 

فروشگاه اینترنتی لباس کار و لباس فرم بن بیگی با توجه به تنوع گسترده لباس کار و تولید انواع لباس کار زنانه مانند مانتو اداری و مردانه برای مشاغل مختلف, به عنوان بزرگترین مرکز فروش لباس کار در تهران  فعالیت می‌کند. شما با مراجعه به وب سایت بن بیگی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و مراکز فروش لباس کار نخواهید داشت. کلیه مراحل استعلام قیمت,نمونه گیری و ارسال نمونه کار برای مشاهده کیفیت دوخت و برش, ثبت سفارش و در نهایت خرید لباس کار در تیراژ بالا و تکی به صورت آنلاین قابل انجام است. حتی اگر کارگاه و یا کارخانه شما در تهران هم نباشد, میتوانید از شرکت بن بیگی استعلام قیمت بگیرید, درخواست ارسال نمونه کار نمایید و بدون مشکل اقدام به خرید نمایید.

قیمت لباس کار 

قیمت لباس کار به عواملی متعددی بستگی دارد. مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لباس کار عبارت است از : نوع پارچه, تعداد تیراژ سفارش و زمان مد نظر مشتری برای تحویل کار. انتخاب نوع پارچه در تعیین قیمت نهایی و تمام شده لباس کار بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال؛ کاپشن شلوار کاری که با پارچه کجراه دوخته می‌شود از محصول مشابهی که با پارچه کتان دوخته می‌شود قیمت کمتری خواهد داشت. البته که باید این نکته را هم مد نظر قرار بدهید که پارچه کتان کیفیت بالاتری نسبت به انواع پارچه‌های کجراه دارد. تعداد سفارش هم در تعیین قیمت محصول تاثیرگذار است, در تیراژ‌های بالا که در آن طاقه پارچه برای دوخت لباس کار مصرف می‌شود, قیمت نسبت به سفارش های تعداد کم که پارچه متری مورد استفاده قرار می‌گیرد, پایین تر است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت, انتخاب زمان تحویل است. مشتریانی که زمان تحویل‌شان نسبت به مدت زمان عادی تولید, سریع تر باشد, به دلیل بار اضافه‌ای که پردازش و تکمیل سفارششان روی خط تولید ایجاد خواهند کرد,تولید محصولاتشان نسبت به روند عادی تولید, قیمت تمام شده بیشتری خواهد داشت. البته در پایان باید این نکته را یادآور شویم که ما در خط تولید لباس کار benbeygi , با بکارگیری مدرن‌ترین روش های تولیدی همواره روی کارایی و اثربخش سیستم تولید و بهینه سازی فرایندهای داخلی تمرکز کرده‌ایم.

Keivan Shalileh
Keivan Shalileh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋